Borduuratelier

Door 22 augustus 2019 Geen reacties

header borduuratelierIn het dorp Talata Volonondry bevindt zich een borduuratelier waar de vrouwen op bestelling met de hand de meest schitterende tafelkleden maken. Met de grootste precisie borduren ze elk gewenst ontwerp op degelijk katoen in elke mogelijke kleur. Ze doen dit al jaren en slagen erin dit werk te doen te midden van rondkruipende peuters.

Het is onwaarschijnlijk maar al het materiaal wordt vlekkeloos afgeleverd; zij het dat er soms kleine afwijkingen in kleur of vormgeving zijn ten opzichte van de bestelling.

Sinds enkele jaren zorgt de Stichting Madagaskar ervoor dat u een geborduurd tafelkleed op maat kunt bestellen, dat naar uw ontwerp wordt gemaakt, in de door u gewenste kleur. De prijs van een tafelkleed inclusief acht servetten is € 50,-Bestellingen kunnen worden gedaan middels het formulier hier. In november worden de kleden in Madagaskar opgehaald en desgewenst bij u thuis afgeleverd.

Handgemaakte roosjes
De prachtige handgemaakte roosjes populair als corsage voor de genodigden bij een trouwerij. De corsages kunnen mits op tijd besteld, gemaakt worden in iedere gewenste kleur en of passend bij het trouwboeket maar ook als decoratie op een feestelijk gedekte tafel of voor het opfleuren van een saaie tas, sjaal of jurk. Mogelijkheden genoeg! De vrouwen maken ze graag voor u en u helpt de vrouwen aan wat inkomsten. Voor meer informatie over de roosjes stuurt u een mail stichtingmadagaskar@gmail.com

TIP: wat dacht u van een origineel tafelkleed met kerstmotief?

Download hier het bestelformulier tafelkleed en servetten uit Madagaskar

Volgende Bericht